Wat is het Arker Boetje?

Het Arker Boetje is een kledingwinkel met nette 2e hands kleding.  De winkel is gevestigd aan de Brugstraat 35 te Middenmeer.

In het Arker Boetje kunnen minima mensen in de regio Hollands Kroon terecht voor heren, dames en kinderkleding, schoenen, linnengoed, handdoeken en aanverwante artikelen. Dit tegen een vergoeding van 1 euro per stuk. Dit betreft meestal 2e hands kleding, maar schoon, goed, en nog prima te dragen. Het Arker Boetje word door vrijwilligers gedreven, en inmiddels werken we met 30 tot 35 vrijwilligers die zich bezig houden met uitzoeken, klanten bedienen en bijhouden van de winkel.

De opbrengst komt weer ten goede aan de zelfde doelgroep

Het team van vrijwilligers staat onder leiding van de enthousiaste dames: Marion, Yvonne, Liesbeth, Saskia en Anja.

Kleding inbreng is mogelijk tijdens de openingstijden, graag heel en schoon. Kleding die door ons word afgevoerd omdat het niet verkocht word, of niet winkelwaardig is, gaat naar Reshare, hiervoor ontvangen wij een kilo-prijs die ook weer ten goede komt aan onze doelgroep.